Ewa Chodakowska

Ćwiczenia Chodakowskiej

Ćwiczenia Chodakowskiej zostały opracowane z myślą o kobietach, które chcą szybko zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Ewa Chodakowska to trenerka fitness, która zajęła się opracowaniem trzech treningów, dzięki którym można zrzucić sporo kilogramów, jednakże należy w to włożyć znaczną pracę.
Chodakowska opracowała trzy plany treningowe, a mianowicie: „killer”, „skalpel”, a także „turbo spalanie”. Same nazwy już wskazują na to, że nie są to ćwiczenia dla osób, które bez większego wysiłku chciałyby się pozbyć nadprogramowych kilogramów. Trening przygotowany prze Chodakowską to zestaw ćwiczeń wysmuklających, kardio, a także wzmacniających mięśnie.

Wszystkie powyżej przedstawione zestawy to ćwiczenia odchudzające, jednakże bardzo męczące i wymagające dużej ilości samozaparcia, jednakże warto, gdyż te ćwiczenia odpowiednio wykonywane dostarczą niebywałych efektów. Każdy trening trwa około 45 minut. Jeżeli chcesz zobaczyć efekty już po miesiącu, warto jest poświęcić czas przynajmniej 3 razy w tygodniu na przeprowadzenie tego 45-minutowego treningu.

Dodatkowo Chodakowska podkreśla, że istotnym są pewne dodatkowe nawyki, które musimy wykształcić w sobie tak, by wykonywać je automatycznie. Po pierwsze istotną rolę odgrywa technika oddychania. To dzięki niej możemy dodatkowo pobudzać mięśnie brzucha do pracy. Nakazuje ona wręcz głośne wydychanie powietrza ustami, a nawet wciskanie mięśni brzucha, dzięki czemu mięśnie cały czas pracują. Ponadto wskazuje ona, iż ważną rolę odgrywa kontrolowane napinanie mięśni, dzięki czemu również w trakcie treningu dodajemy kolejne nawyki, które wzbogacą sam trening, pomogą uzyskać lepsze rezultaty w krótszym czasie.